Care'i treaba cu uniforma...


Din punctu' meu de vedere, liceul e una din perioadele de care (multi dintre noi) ne aducem aminte cu mare placere. Este imposibil sa uiti profesorii care ti'au fost,mai mult sau mai putin, simpatici, precum si colegul de banca, cu care daca nu ai reusit sa devii "prieten la catarama" tot ai ras copios in ore.
O alta chestie pe care in timpu' liceului nu o poti suporta, dar apoi iti amintesti zambind de cat de stresat erai de ea este uniforma. Un cosmar pentru fiecare elev! O TORTURA! "Cee?Uniforma albastra?Nu pot purta albastru. Nici macar nu ma avantajeaza!" si multe altele de genul acesta sunt spuse zilnic de mii de eleve de liceu.
Eu nu am prea mari probleme cu uniforma mea. Mi se pare chiar draguta si nu e atat de stricta ca a celorlalte licee din orasul meu, deoarece se cer urmatoarele: sacou(da merg si altele ca : jachete, chiar si pulovere pe timp de iarna sau veste) de culoare neagra, o camasuta alba(orice model!) si cravata rosie, pe care este inscriptionata sigla liceului. In rest...libertate!(in limita bunului simt, desigur). Uniforma noastra are un + deoarece, fiind de culoare neagra si neavand restrictii la pantaloni sau chiar incaltaminte poate fi accesorizata mult mai usor. In colajul pe care l'am facut mai sus am pus cam tot ce port eu cand merg la scoala...my style asa :D
Ceea ce vreau sa spun pana la urma este ca, avand idei bune si accesorii potrivite, uniforma poate fi transformata dintr'un cosmar intr'o tinuta chic :)
Oricand aveti chef, puteti sa intrati pe http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=582291 sa vedeti si alte "creatii" de'ale mele ^_^

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu