Religie...?Hmm...

Dupa cum bine stim, exista oameni si oameni. Unii aleg sa'si gaseasca linistea in credinta (fie ea musulmana, budista, crestina etc), in timp ce altii sunt atei. Pana aici e bine. Dar problema mea este legata de unele ore de religie. Sunt profesori care te invata religie si profesori care pur si simplu ti'o impun. Nu vreau sa isc vreun scandal pe aici, doamne fereste! Am si eu credinta mea, dar...de unde stim ca religia noastra e cea corecta? Intr'o ora de religie, cu ceva timp in urma, invatam despre religia islamica. Si ne citea profesoara de religie cateva pasaje din manual (legate de religia islamica evident), intrerupand cu chestii de genu' : "uitati, copii, niste aberatii! acestea nu pot fi adevarate! crestinismul e cel care ne cladeste calea spre Imparatia Lui Dumnezeu"...Bine, da' tot nu inteleg...care era problema dumneaei cu oamenii aceia si religia lor? Putea la fel de simplu DOAR sa citeasca, fara sa le numeasca religia "o aberatie".
Cateva ore mai tarziu am ajuns si la crestinism :> (Intemeitorul crestinismului - Iisus Hristos etc) si acum vine partea tareeeeeee..."care s'a nascut intre anii 7-5 inaintea erei sale". Nu delirez, chiar asa s'a exprimat! Cum e posibila treaba asta? Are acest "fenomen" de'a face cumva cu DeLoreanu' lui Doc Brown din "Back to the Future"?:))) Poate ca da, poate ca nu...
Aa, si inca o intamplare! (nu credeam ca am atatea amintiri din orele de religie). Intamplarea asta e de prin generala...unde avem o profesoara si mai si ! Tin minte ca ne vorbea ceva de Apocalipsa...si cum la cea de'a doua venire a Lui Hristos "toti mortii vor invia si se vor ridica din morminte". Si eu, ca de obicei, am avut o nelamurire:)) Si am intrebat'o pe dna profesoara in felul urmator: daca oamenii aceia se ridica din morminte, cu cei incinerati ce se intampla? La care dna profesoara a ramas pe ganduri, pret de cateva secunde, apoi mi'a dat urmatorul raspuns : "imi pare rau, dar asta nu tine de religia noastra si nu'ti pot da raspunsul". Deci...cum e pana la urma? S'a nascut Hristos inaintea erei sale :))? Invie si cei din morminte si cei incinerati? Greu, foarte greu...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu